Man neveikia internetas, kodėl?

 

Kompiuteris neaptinka mobiliojo įrenginio

Jeigu Jūsų kompiuteris neaptinka prijungto modemo, pabandykite vieną iš trijų sprendimo variantų:

  • Išimkite modemą iš USB jungties, perkraukite kompiuterį ir įstatykite modemą iš naujo, į kitą USB jungtį.
  • Ištrinkite iš kompiuterio „Vodafone Mobile Connect“ programą, perkraukite kompiuterį ir iš naujo įrašykite šią programą.
  • Atnaujinkite įrašytos „Vodafone Mobile Connect“ programinės įrangos versiją į „Vodafone Mobile Broadband“.

Nepavyksta? Skambinkite mūsų konsultantams nemokamu klientų aptarnavimo telefonu:

8 699 31118 – Donatas el. paštas: donatas@metameda.lt

8 699 73333 – Lina el.paštas: lina@metameda.lt

8 69911188 – Neringa el. paštas: neringa@metameda.lt

Dažnai atsijungia internetas

Jei kompiuteris nuolat be priežasties atsijungia nuo BITĖS mobiliojo interneto tinklo ir tenka iš naujo prisijungti, rekomenduojame atnaujinti naudojamo modemo vidinę programinę įrangą, bei programinę įrangą kompiuteriui.

Nepavyksta? Skambinkite mūsų konsultantams nemokamu klientų aptarnavimo telefonu :

8 699 31118 – Donatas el. paštas: donatas@metameda.lt

8 699 73333 – Lina el.paštas: lina@metameda.lt

8 69911188 – Neringa el. paštas: neringa@metameda.lt

Modemas prisijungia, tačiau internetas neveikia

Jeigu kompiuteris aptinka modemą ir pavyksta prisijungti prie mobiliojo ryšio, tačiau naudotis BITĖS mobiliuoju internetu negalite – „neatsiverčia nė vienas tinklapis“– rekomenduojame rankiniu būdu nustatyti „DNS“ serverių adresus: pagrindinis serveris — 213.226.131.131, antrinis serveris —193.219.88.36.

„Vodafone Mobile Connect Lite“ programoje tai galite padaryti šitaip:

  • Spauskite meniu punktą „Tvarkyti ryšius“;
  • pasirinkite „Peržiūrėti“;
  • pažymėkite „Bitė Lietuva“ ir spauskite „Redaguoti“;
  • IP/DNS skiltyje įveskite aukščiau minėtus DNS serverių adresus bei pažymėkite varnelę „Naudoti rankinius DNS nustatymus“.

„Vodafone Mobile Broadband“ programoje, pakeisti serverių adresus galite taip:

  • spauskite „Daugiau“;
  • pasirinkite meniu punktą „Prioritetai“;
  • pažymėkite „Mobilusis ryšys“;
  • spauskite „Nuostatos“;
  • skiltyje „Tinklas“ įveskite aukščiau minėtus DNS serverių adresus bei pažymėkite varnelę „Naudoti rankinius DNS nustatymus“.

Nepavyksta? Skambinkite mūsų konsultantams nemokamu klientų aptarnavimo telefonu:

8 699 31118 – Donatas el. paštas: donatas@metameda.lt

8 699 73333 – Lina el.paštas: lina@metameda.lt

8 69911188 – Neringa el. paštas: neringa@metameda.lt

Nepastovi duomenų atsiuntimo / išsiuntimo sparta

Jei manote, kad internetas veikia per lėtai, duomenų sparta nepastovi, o signalo tipas nuolat keičiasi iš „BITĖ Lietuva GPRS“ į „BITĖ Lietuva 3G“ ar atvirkščiai, rekomenduojame nusistatyti signalo pirmumą. Jei internetu naudojatės mieste, rinkitės „Tik 3G ryšį“, o jeigu naudojatės atokiau nuo miesto ar užmiestyje – rinkitės„Tik GPRS/EDGE ryšį“.

„Vodafone Mobile Connect Lite“ programoje pasirinkti ryšį galite taip:

  • Atsijunkite nuo interneto;
  • pasirinkite meniu punktą „Tvarkyti įrenginius“;
  • lentelėje pažymėkite naudojamą modemą ir spauskite mygtuką „Redaguoti“;
  • skiltyje „Tinko pirmumas“ pasirinkite tinklą.

„Vodafone Mobile Broadband“ programoje pasirinkti ryšį galite taip:

  • spauskite „Daugiau“;
  • pasirinkite meniu punktą „Įrenginiai“;
  • pažymėkite naudojamą įrenginį, spauskite „Kanalas“;
  • pasirinkite norimą tinklą.

Nepavyksta? Skambinkite mūsų konsultantams nemokamu klientų aptarnavimo telefonu:

8 699 31118 – Donatas el. paštas: donatas@metameda.lt

8 699 73333 – Lina el.paštas: lina@metameda.lt

8 69911188 – Neringa el. paštas: neringa@metameda.lt